Què passa quan retenim la informació rebuda pels sentits? (Poseu exemples del que observeu al primer quadre)
-En aquest primer quadre només podem recordar uns elements, podriem dir més o menys a quina hora és, i hi ha més coses. Això pot ser que interpreti que l'autor en aquesta part ho recordava tot més, és a dir tenia més memòria dels fets.
Què passa quan poc a poc els records retinguts s'esborren? (Poseu exemples del que observeu al segon quadre)
-Ara en aquest quadre es veuen els rellotges amb menys claritat, l'aigua està més amunt i tot es veu pitjor, tot més deteriorat, i ja no es podria veure l'hora dels rellotges, tot això seria degut a la pèrdua de memòria.
Compareu ara ambdós quadres. Quines diferències hi podem trobar? Sigueu agosserats: Per què apareixen objectes nous al segon quadre?
Per què interpreten la poca memòria que l'autor tenia aquí, com ja he dit en el segon quadre tot és més deteriorat i no tenen tants colors com en el primer .
Per què interpreten la poca memòria que l'autor tenia aquí, com ja he dit en el segon quadre tot és més deteriorat i no tenen tants colors com en el primer .
No hay comentarios:
Publicar un comentario