Com ho podríem evitar?
Si ens hagués passat el mateix que el de "Mafalda" podiem haver preguntat abans, així la professora també podria veure que pot ser no només ell no ho enten, per tant canviar una mica la dinàmica de classe.
Mira les següents suggerències:
Sabries explicar en què consisteix cadascuna de les experiències següents per millorar l’aprenentatge? Com entenen l’aprenentatge els protagonistes d’aquestes experiències?
1. Tira còmica. Veu que est udiar és un procés aborrit. No es sent motivat, per què la seva companya té una conducta autoritària i agressiva.
2. Video de Skinner:la màquina per ensenyar. Skinner mostra un mètode on l’alumne pot divertir-se. Skinner intenta fer un altre tipus d'educació més divertit. D'aquesta manera els joves alumnes poden associar aprenentatge amb diversió.
3. Entrevista i web sobre aprenentatge visual i mapes conceptuals. Amb conceptes més curts, els estudiants capten a una major velocitat allò que volen estudiar. Els mapes conceptuals faciliten molt més l'aprenentatge de l'estudiant que un esquema.
Des del teu punt de vista, quins mètodes són millors per aprendre d’una manera més ràpida i eficaç el que ens cal per desenvolupar-nos en la nostra societat?
Els mètodes més visuals, els mapes conceptuals, però sense deixar de banda els esquemes, ja que van molt bé per aprendre paraules clau per saber desenvolupar un concepte.
No hay comentarios:
Publicar un comentario